Direktlänk till inlägg 12 november 2012

Varning för vidrigt inlägg!!!!

Av hel-trasig - 12 november 2012 22:27

Jag kan meddela att jag och min kropp är värsta fiender just nu. Jag har precis gått i i en ny menscykel och denna gång är den riktigt jävlig!


Jag märkte redan igår att min mens var riklig. Inte ens en maxi tampong räckte mer än någon timme, vilket var/är fortfarande riktigt irriterande.


Så natten mellan  söndag och måndag sov jag ca 5timmar, men inte ens en maxi tillsammans med en nattbinda hjälpte. När jag vaknade rann det verkligen längs mina ben. Jag kan säga till alla killar att jag nog hellre skulle vakna med ett morgonstånd som spänner och gör ont tills man kissat än, att låta er prova på detta.

Så nu är det bestämt. Trotts att jag inte tycker om p-piller utan att verkligen behöva dem som graviditetsskydd. Så har jag beställt en tid hos en barnmorska för konsultering, bara för att slippa detta.



Och just när jag klev upp kände jag att min dag skulle bli skit. För en dålig start brukar resultera i det för mig. Jag träffade iaf pappa och vi tog en fika i en närliggande stad. Men sen sket sig allt, eller jag tycker att dagen blev mindre lyckad iaf.


A som skulle varit tillbaka idag är sjukskriven en vecka till och mötet/evenemanget som skulle varit ikväll blev inställt. Så jag fick varken en ny tid hos kuratorn eller träffa C. Men jag mildrade min saknad av C genom att ringa en snabbis till henne på eftermiddagen.


Och som vanligt lyckades C få mig på gott humör och ge mig energi, jag fattar inte hur hon lyckas! Jag skulle vilja ge henne ett pris eller någonting för hennes medmänsklighet. Har någon något tips på hur eller var jag kan försöka få henne uppmärksammad är ni jättesnälla om ni hör av er.


Trasdockan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hel-trasig - 25 december 2012 00:20

Ja, vad ska man säga julen ska ju vara till för familjen och barna. Men jag känner just nu en stor klump i magen efter dagen.   Min julafton brukar börja med förmiddagen hemma hos farmor ute på landet, vilket den även gjorde i år. Där äter jag, f...

Av hel-trasig - 14 december 2012 22:22


Inte läge för en kopp te på balkongen    

Av hel-trasig - 14 december 2012 22:20


Vem har sagt att en tavla måste sitta på väggen?    

Av hel-trasig - 14 december 2012 22:16


Politik  

Av hel-trasig - 14 december 2012 22:12


Det lönar sig inte alltid att köpa en större förpackning Den lilla innehåller 1l konsentrerad saft och den stora 1,5l, men genom att det ska tillsättas olika mångder vatten per färdig liter saft bilr det mer dirckfärdig saft av den mindre flaskan ...

Ovido - Quiz & Flashcards