Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

Längesen...

Av hel-trasig - 12 juni 2012 11:19

Det var visst ett tag sen jag bloggade, men jag bloggar inte speciellt mycket när jag mår hyfsat.


Denna vecka är fylld men möten och politiska kampanjer. Totalt 4 möten och 3 kampanjer! Jag är faktiskt riktigt exalterad!

När jag får annat att tänka på, försvinner min ångest och jag känner mig lyft ur avgrunden. Bara att veta att jag betyder någonting för andra, gör att själen lättar litegrann. Tänk att andra vill att jag ska vara delaktig, att jag behövs!


Mycket mer finns egentligen att säga, jag städar fortfarande och tvättar om allting(!), även det som egentligen inte behövs tvättas. Men det luktar ju godare med nytvättad tvätt, än men någonting som luktar garderob!


Trasdockan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hel-trasig - 25 december 2012 00:20

Ja, vad ska man säga julen ska ju vara till för familjen och barna. Men jag känner just nu en stor klump i magen efter dagen.   Min julafton brukar börja med förmiddagen hemma hos farmor ute på landet, vilket den även gjorde i år. Där äter jag, f...

Av hel-trasig - 14 december 2012 22:22


Inte läge för en kopp te på balkongen    

Av hel-trasig - 14 december 2012 22:20


Vem har sagt att en tavla måste sitta på väggen?    

Av hel-trasig - 14 december 2012 22:16


Politik  

Av hel-trasig - 14 december 2012 22:12


Det lönar sig inte alltid att köpa en större förpackning Den lilla innehåller 1l konsentrerad saft och den stora 1,5l, men genom att det ska tillsättas olika mångder vatten per färdig liter saft bilr det mer dirckfärdig saft av den mindre flaskan ...

Ovido - Quiz & Flashcards